אם יש לכם עסק, בטח שמעתם על קידום אורגני. אומנם המונח "אורגני" מתייחס לכל פעולת קידום שאינה ממומנת, אך לרוב מתייחסת לקידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל, העיקרי, הגדול והמוכר בין כל מנועי החיפוש ברוב ארצות העולם. לגוגל גיבשו מאות פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר במנוע החיפוש שלהם, הנשמרים בסודיות מוחלטת על מנת ויוכלו לשמר את אמינות הדירוג ככזה שאינו מושפע מהיכולות הכלכליות של המותג, אלא מהערך שהוא מספק. קידום אורגני נקרא באנגלית בקצרה Search Engine Optimization – SEO , או בעברית: אופטימיזציה למנועי חיפוש, או בעברית פשוטה, התאמת נכסי המותג האינטרנטי כך שיקבלו תעדוף גבוה יותר כאשר מחפשים את המוצרים או השירותים שאתם מציעים.
התנועה האורגנית היא האיכותית ביותר! מדובר בגולשים שמחפשים את הפתרונות שאתם מציעים, בניגוד לכאלו שנחשפים במקרה למודעה. קל יותר למכור למי שמחפש את השירות או המוצר שלכם.
הרבה אנשים מתייחסים לדירוג של גוגל כמקור אמינות לעסק, ומתייחסים להצגת תוצאות אתר כזה או אחר בעמוד הראשון כמדד סמכותי להתרשמות.
מרבית הגולשים אינם ממשיכים אל עבר העמוד השני, השלישי והרביעי בתוצאות החיפוש. כשמחפשים מונחים רלוונטים למוצרים והשירותים שאתם מספקים, אתם רוצים להיות גבוה בעמוד הראשון.
פעולות המחקר והקידום האורגני מייצרות תמונה ברורה, רחבה ועדכנית של הנישה והמתחרים. משלב המחקר בלבד ניתן ללמוד מהן הפעולות הנכונות להצלחה. הקידום הוא מעיין "אצבע על הדופק" במגוון רחב של פרמטרים, המציגים תמונה עדכנית ומפורטת של כל מה שקורה באתר.
קידום מוצלח מבטל את התלות בתקציב פרסום ליצירת הכנסות שוטפות, ומצמצם אותו לצרכים דינמיים, כמו מבצעים, עדכונים חשובים וכדומה.
כחלק מפעולות הקידום, אנו מייצרים תכנים איכותיים שמגדילים לאורך זמן את האתר, מייצרים ערך למבקרים, מציגים את המותג כמקצועי יותר ומאפשרים קידום מוצרים ושיתופי פעולה שאינם משתלבים באופן טבעי בשירותי המותג העיקריים.
קחו את האתר שלכם לעמוד הראשון והתחילו להנות מתזרים לקוחות חדש ואיכותי הגדל מחודש לחודש. כל הקסם מתחיל בהשארת פרטים.