קידום אורגני בגוגל SEO

מה זה קידום אורגני?

אם יש לכם עסק, בטח שמעתם על קידום אורגני. אומנם המונח "אורגני" מתייחס לכל פעולת קידום שאינה ממומנת, אך לרוב מתייחסת לקידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל, העיקרי, הגדול והמוכר בין כל מנועי החיפוש ברוב ארצות העולם. לגוגל גיבשו מאות פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר במנוע החיפוש שלהם, הנשמרים בסודיות מוחלטת על מנת ויוכלו לשמר את אמינות הדירוג ככזה שאינו מושפע מהיכולות הכלכליות של המותג, אלא מהערך שהוא מספק. קידום אורגני נקרא באנגלית בקצרה Search Engine Optimization – SEO , או בעברית: אופטימיזציה למנועי חיפוש, או בעברית פשוטה, התאמת נכסי המותג האינטרנטי כך שיקבלו תעדוף גבוה יותר כאשר מחפשים את המוצרים או השירותים שאתם מציעים.

יתרונות קידום אורגני בגוגל

1

התנועה האורגנית היא האיכותית ביותר! מדובר בגולשים שמחפשים את הפתרונות שאתם מציעים, בניגוד לכאלו שנחשפים במקרה למודעה. קל יותר למכור למי שמחפש את השירות או המוצר שלכם.

2

הרבה אנשים מתייחסים לדירוג של גוגל כמקור אמינות לעסק, ומתייחסים להצגת תוצאות אתר כזה או אחר בעמוד הראשון כמדד סמכותי להתרשמות.

3

מרבית הגולשים אינם ממשיכים אל עבר העמוד השני, השלישי והרביעי בתוצאות החיפוש. כשמחפשים מונחים רלוונטים למוצרים והשירותים שאתם מספקים, אתם רוצים להיות גבוה בעמוד הראשון.

4

פעולות המחקר והקידום האורגני מייצרות תמונה ברורה, רחבה ועדכנית של הנישה והמתחרים. משלב המחקר בלבד ניתן ללמוד מהן הפעולות הנכונות להצלחה. הקידום הוא מעיין "אצבע על הדופק" במגוון רחב של פרמטרים, המציגים תמונה עדכנית ומפורטת של כל מה שקורה באתר.

5

קידום מוצלח מבטל את התלות בתקציב פרסום ליצירת הכנסות שוטפות, ומצמצם אותו לצרכים דינמיים, כמו מבצעים, עדכונים חשובים וכדומה.

6

כחלק מפעולות הקידום, אנו מייצרים תכנים איכותיים שמגדילים לאורך זמן את האתר, מייצרים ערך למבקרים, מציגים את המותג כמקצועי יותר ומאפשרים קידום מוצרים ושיתופי פעולה שאינם משתלבים באופן טבעי בשירותי המותג העיקריים.

תהליך הקידום

שלב 1
הכירות אתכם ועם העסק שלכם
בשלב הראשון נכיר אתכם ואת העסק שלכם. לאחר יצירת קשר תקבלו שאלון קצר שיעזור להבין לעומק מה אתם מעוניינים לקבל מתהליך הקידום, מה חשוב לכם יותר ופחות, מהו החזון שלכם ומה ניסיתם בעבר. כל השאלות שצריך כדי לדעת בדיוק היכן אנו עומדים ולאן רוצים להגיע, רק כך אפשר לסלול את הדרך עם מטרה ברורה.
שלב 1
שלב 2
בחינת האתר, מחקר ואסטרטגיה
זה השלב להצליב את מה שאתם יודעים על הנישה שלכם, עם מה שגוגל יודע. עכשיו נוברים באתר שלכם, במחקר המונחים הרלוונטים לנישה, בודקים לעומקת את המתחרים במגוון פרמטרים ומגבשים דרך פעולה בהתאמה. בנוסף, בשלב זה נבחר את המונחים אחריהם נעקוב למדידת ההצלחה. התוצר של שלב זה הוא דוח מצב ראשונית דרישות טכניות, תוכן ואופטימיזציה ליישור קו קיים. במידה והפלטפורמה בה בנוי האתר מגבילה ואינה מאפשרת את השינויים הדרושים לקידום, תשקל בנייה מחדש של האתר.
שלב 2
שלב 3
מלכלכים את היידים
לאחר שתיכננו, בדקנו וחקרנו את האתר שלכם ואת הנישה במגוון כלים ושיטות, הגיע הזמן להתחיל וליישם את כל התובנות הנפלאות והפעולות הדרושות בהתאם לאסטרטגיה שגובשה. עכשיו מתחילים במקצה איטסנסיבי של אופטימיזציה, הוספת תכנים, טיפול בתקלות ועוד. אנחנו רוצים שגוגל יופתע לטובה בפעם הבאה שיסרוק את האתר שלכם.
שלב 3
שלב 4
ניתוח נתונים והמשך קידום בהתאם לתוצאות
מעבר לפעולות הקידום הנוגעות בתוכן, אופטימיזציה, תקלות סריקה וכדומה, מעקב יומי במגוון כלים אחר האתר מספק לנו את כל המידע שצריך בשביל לגבש את תעדוף פעולות הקידום שיבוצעו בחודש הבא במסגרת הזמן שהוקצע.
שלב 4
שלב 5
דוחות חודשיים
בנוסף לדוחות הראשוניים בהם תקבלו מידע רחב על האתר שלכם, על המונחים בנישה ועל המתחרים, תקבלו בכל חודש דוח מפורט המציג את מיקומי האתר במונחים שנבחרו למעקב, נתוני תנועה, פעולות שבוצעו, פעולות מתוכננות להמשך, דרישות מיוחדות ועוד. קידום אתרים זה לא וודו, אנו מאמינים בשקיפות ומעקב מסודרים על הפעולות והתוצאות על מנת להשאיר אתכם בעניינים.
שלב 5

מתוך הפרוייקטים

איפה אתם? לקוחות מחפשים את השירותים שלכם!

קחו את האתר שלכם לעמוד הראשון והתחילו להנות מתזרים לקוחות חדש ואיכותי הגדל מחודש לחודש. כל הקסם מתחיל בהשארת פרטים.